Personal training -hinta ja paketit Helsingissä ja Espoossa

Tarvitsetko ammattitaitoisen personal trainerin apua Helsingin tai Espoon ja Vantaan alueella? Tuntuuko siltä, että haluat pudottaa painoa? Kiinnostaako sinua lenkkeilyn aloittaminen tai vaikkapa kuntosaliharjoittelu mutta motivaation tai suoritustekniikoiden puute estävät tuloksekkaan harjoittelun. Me autamme sinua!

Alkuun pääset jo reilulla sadalla eurolla kuussa. Valitessasi Innosta -personal trainerin tai fysiotrainerin saat takuun tuloksekkaasta, turvallisesta ja tasokkaasta harjoittelusta.

Innosta personal trainer -palvelut ja hinnat Helsingissä, Espoossa.

Personal training on tavoitteellista henkilökohtaista valmennusta, jossa aluksi kartoitetaan asiakkaan lähtötilanne ja tehdään lähtötilannetta tarkentavat testit. Valmennusprosessi luo polun lähtilanteesta tavoiteltuun tulokseen. Trainerimme löydät asiakkaidemme kanssa Helsingin ja Espoon kauniilta lenkkipoluilta kuin yksityisiltä kuntosaleiltakin.

Jos sinulla sinulla on kipuja, lihastasapainohaasteita tai esimerkiksi jännityspäänsärkyä on harjoittelumuotona fysioterapia edullisin vaihtoehto.

Kuukauden personal trainer -paketin hinta -arvio: Euro 225 sis. alv 24%

  • Testaukset
  • Ruokavalio
  • Ohjelmat
  • Kaksi tapaamista
  • Treenikirjanen

Treenaa parhaan ystäväsi kanssa! Lisähenkilöt -50%.

Personal trainer Espoo
Yrityksen alkuaikojen pitkäaikainen personal training -asiakas Sirkku Lehtoranta.

Valitse yksityinen Innosta -personal trainer ja saat:

  • Tuloksia
  • Laadukasta valmennusta haluamasi määrän
  • Sinulle sopivan personal trainerin, joka vastaa tarpeitasi ja jolla on fysioterapeutin pohjakoulutus.
  • Yksityisen valmentajan joka tulee luoksesi Helsingissä ja Espoossa.

Innosta on tiimi kokeneita fysioterapeutin taustalla varustettuja ammattilaisia tekemässä työtä, joka sytyttää! Me emme tuputa emmekä sido harjoittelua tiettyyn paikkaan. Personal trainerimme tulevat kanssasi sinne, missä haluat treenata. Motivoivaa treeniä huippuporukassa vaikka Lauttasaaren kärjessä polkujuoksutekniikkaa treenaten!

Treeni kasataan tilanteesi mukaan. Pt -pakettiin voidaan sisällyttää esim.

  • Kattava digityökirja merkintöjä sekä tiedollista osaamista kartuttamaan
  • Tavoitettasi tukevat testit valmennusprosessin alkuun ja loppuun
  • Viikoittainen yhteydenpito personal trainerisi kanssa
  • Ravitsemuspäiväkirjan analyysi

Lopullinen valmennuskokonaisuus kasataan ja toteutetaan yhdessä valmentajasi kanssa. Sinä kerrot, mitä haluat; me pyrimme sen toteuttamaan.

Personal training -asiakas Sirkun tarina

Personal Training 3kk. Tapaaminen viikoittain.Tavoite oli pudottaa painoa, parantaa kuntoa ja päästä juoksuharrastukseen kiinni. Sirkku saavutti tavoitteet kirkkaasti ja ylsi hämmästyttävän hyviin tuloksiin! Treenejä tehtiin Helsingin Kalliossa porrasjuoksun merkeissä ja Töölön kisahallilla juoksijan voimaharjoittelun muodossa.

  • Paino: -7kg

  • Vyötärönympärys: -19cm

Juoksukunnon parantamiseen tähdännyt ohjelma johti maksimaalisen hapenottokyvyn ja Cooper -testin tuloksen paranemiseen vajaalla 20%:lla. Samanaikaisesti juoksuharrastusta tukeva lihaskunto parani jopa 70%:lla. Liikunnallinen elämäntapa jatkuu juoksun ja uuden potkunyrkkeilyharrastuksen parissa.

Näin vuosikausia jälkikäteen on hienoa tietää, että Sirkku itse valmistuu kohta liikunnanohjaajaksi. Sirkun personal trainer -kokonaisuus on loistoesimerkki onnistuneesta valmennusprosessista. Sirkku kyseli ja kyseenalaisti. Hän oli todella kiinnostunut siitä, miksi tehdään niin kuin tehdään ja mihin kaikki perustuu. Edellä mainittuun tilanteeseen oli valmentajana helppo tarjota tiedollista ja taidollista apua.

Ole sinä seuraava onnistuja! Tapaaminen valmentajan kanssa vaikka kahvikupposen merkeissä avaa kummasti mieltä askarruttavat kysymykset.

Personal trainingiä ja lajikokeiluja Helenan kanssa Töölössä

Personal Training 3kk. Tapaaminen viikoittain Töölön kisahallilla. Tavoite oli pudottaa painoa ja parantaa keskivartalon hallintaa sekä tasapainoa. Helenan kohdalla spastiset polvinivelen ojentajat ja koukistajat vaikeuttivat liikkumista ja liikkeitä. Tavoitteena oli siten löytää myös liikuntamuotoja, joissa keskushermostoperäinen lihasjäykkyys alaraajoissa ei ole este.

  • Paino: -3,5kg
  • Lankkupito: parannusta yli 50%
  • Kylkilankkupidot: parannusta yli 100%/puoli!

Helena löysi liikunnan ilon uudestaan sekä sellaiset lajit, jotka eivät rasita alaraajojen jäykkyyden kautta jo vuosikausia kipuillutta alaselkää. Hermolihasyhteistyö raajoissa parani ja varmuus eri tyyppisten lihasvoimaharjoitteiden tekoon parani rutkasti.

Ota yhteyttä ja tutustu personal trainereihimme!